reede, 28. november 2014

Skin79 BB kreemide kinkekomplekt

Mõtlesin, et tutvustan täna teile Skin79 BB kreemide kinkekomplekti.
Miks? Sest see oli minu esimene valik, kui tahtsin peale testrite testimist natuke suuremat BB kreemi katsetada, sest testrist tihti jäi väheks, et aru saada, kas toode sobib või mitte ning kuidas see mõjub pikema aja jooksul minu nahale. Tekib äkki mõni lööve või akne lööb välja.
Valida on nelja erineva BB kreemi vahel ja kuigi see võib tunduda, et tooted on kõigest 5g, seega tillukesed, siis tegelikult see nii ei ole.
5g on just täpselt piisav saamaks aru, kas sulle toode sobib või mitte. Pealegi on nad vahvas kinkepakendis ja silmale ilus vaadata.




Olen ise ka seda kinkepakki teistele kinkinud ja siiani on sellega rahul oldud. Seega kui sul puudub idee, mida võiks näiteks emale või õele, miks mitte ka sõbrannale kinkida, siis siin on üks variant.
Siin on BB kreemid karbist väljas:


Olen ise nad kõik ära proovinud. Esimene on Skin79 Hot Pink BB kreem. See on kõige populaarsem nende seast. Sobib kõikidele nahatüüpidele, tundlikule nahale, aknele kalduvale nahale, rasusele ja seganahale. Niisutab ja ühtlustab nahatooni.
Teine, siit reast vasakult, on Skin79 VIP Gold BB kreem. Sobib samuti kõikidele nahatüüpidele. Minu meelest niisutab pisut rohkem kui Hot Pink ja on hästi tsipake tumedam kui Hot Pink.
Kolmas on Skin79 Diamond the Pestige BB kreem. Kerge sädelusega ning sobib samuti kõikidele nahatüüpidele. Ei ole nii kattev kui kaks eelmist BB kreemi.
Viimane on Skin79 Diamond Pearl BB kreem. See on juba üsna tugeva sädelusega BB kreem. Sobib samuti kõikidele nahatüüpidele. Igapäevaseks kasutamiseks minu meelest liiga särav. Sobib väga hästi päevitunud nahale. Võib kanda ka mujale kui näole sädeluse andmiseks.



Seega seda kinkekomplekti julgen soovitada küll. Minu nahale need tooted meeldisid, ei mingeid reaktsioone. Ei löönud akne välja ega tekkinud mingit löövet.
Üldiselt Lõuna-Korea kosmeetika on väga nahasõbralik. Kasutatakse looduslikke koostisosi ning dekoratiivkosmeetika on ka tavaliselt ka raviomadustega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar