pühapäev, 17. august 2014

Miks just Aasia kosmeetika

Mina olen Lilian. Mõtlesin, et kirjutan paar rida, miks valisin teile pakkumiseks just Aasia kosmeetika ning kuidas ma üldse jõudsin Aasia päritolu kosmeetikani.

Minul on looduse poolt antud suurte pooridega, rasune ja tihti ka punnikeste all kannatav näonahk. Kuigi vanuse poolest hakkan vast lähenema juba keskeale :D, siis nahal on igavene puberteet.
Selle tõttu olen otsinud juba aastaid endale sobivat jumestukreemi, peitepulki, puudrit ehk siis erinevaid kosmeetilisi vahendeid, mis peidaks suuri poore, aknearme, samas ei ärritaks nahka ja ummistaks poore. Igasugune ärritus vallandab kohe uute punnide tekke.
Kui Eestis tulid turule müstilised BB keemid, olin mina ka kohe poes soetamas endale uut tootet, lootes, et see kord on tegu millegi uudse ja vapustavaga, mis sobib ka minu nahale. Kahjuks pidin jälle pettuma, sest kuigi palju kiitsid uusi BB kreeme, siis minule nad ikka ei sobinud. Tihti oli ka BB kreemi toon päris tume.
Kuidagi ma sattusin lugema Buduaari veebilehel vaidlust heade BB kreemide ja mitte nii heade BB kreemide üle. Seal oli mainitud sellist toodet nagu Skin79 Hot Pink BB kreem. Mina polnud kuulnudki midagi Aasia kosmeetikast, aga uudishimu oli suur ja googeldasin antud toote kohta.
Mingil hetkel avastasin end Ebay-s testreid tellimas ja kui olin lõpuks toote ära proovinud, siis minu üllatus oli päris suur. Nii võrd suur erinevus oli selle BB kreemi ja meil müüdavate toodete vahel.
Mina olin vaimustuses.
Kuna Skin79 Hot Pink BB kreemi toon ei olnud päris minu nahale, siis tellisin endale veel erinevaid testreid.
Mida rohkem erinevaid tooteid proovisin, seda rohkem olin vaimustuses nende kvaliteedis ja nahasõbralikkuses.
Tekkis idee, et miks mitte pakkuda siin Eestis müügiks Aasia kosmeetikat. Kõigil ju ei ole krediitkaarti, et teha tellimusi välismaistest veebipoodidest ning Ebay-s ostes võid sattuda koopia otsa. Tegin omale ettevõtte ja hakkasin otsima endale usaldusväärseid tarnijaid.
Nii jõudsingi selleni, et avasin Eestis veebipoe Aasia Saladused.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar